Skolan!

Heejsan !
Ehm.. Jag ska äta frukost tyyp snart och aa så blir det och jaa, sen så ska jag göra
mig klar tills skolan och sen ringa Jennifer Pennifer! Och vi ska gå med varandra!
Och aa , föresten jag ska berätta en rolig sak!
Julia: Jag fick inte följa med dig hem Danny , men Vanessa går det bra att du är ensam?
(Vi sitter i en trappa!)
Jag: Eh....? Men jag vågar inte! :$
Danny: Haha kom igen vågar du inte? Julia har varit hemma hos mig ensam och jag tänkte
t.o.m sova där för det var så tråkigt hemma!
Julia: Jaa , jag har bevis *visar bild på telefonen*
Vanessa: Föresten FICK DU INTE?!?!?!?!?
*kommer en fröken*
Fröken: Hej! Behöver ni hjälp med att reda ut bråket?
Jag: HAHAHA VI BRÅKAR INTE ENS!! ;O
Julia: HHAHA NEJ DET GÖR VI INTE HAHA!! XD
Danny: haha!
Fröken: Nehe det såg ut som ett bråk...;O

Haha jaja slut på det rolig ses senare bloggen! :)

Puss&Kram /Vanessa

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa en bild på dig? :)

2009-09-01 @ 07:49:23
Postat av: Anonym

PRECIS?!?!?!?! :)

2009-09-01 @ 07:49:33
Postat av: Anonym

snälla??? en bild??

2009-09-01 @ 07:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0