Frågestund avslutad!

Svar på alla frågor! ;)

Postat av: olgaaaa

Är du oskuuuld
? Ja, jag är fortfarande oskuld! =)

Postat av: issaaaaaaa

Är du kär i någón? Japp!

Postat av: I'm the only superstar here!

Har du syskon? och har du djur? isåfall vilka djur och vad heter dina/ditt syskon? Jag har ett riktigt syskon som heter Felicia och två låsas syskon som heter Oliver och Fanny (Bunny) Också har jag 8 djur 3 marsvin och 5 fåglar..;d

Postat av: haha

Hur mkt väger du och hur lång är du? Jag är 1,50 lång? Och väger ungefär 37 kg elr 35 kg

Postat av:

vad är den bästa filmen du har sett? Som sakt Scary movie 2 ! ;I

Postat av:

Vilken är den bästa filmen du har seEEett? ;s I don't know! :s Scary movie 2 kanske ? ;>

Postat av: youaresofake

när började du blogga? Tyyp , 2008 tror jag elr 2009 jag satsar på 08 då jag skaffade bloggagratis.se 
URL: http://youaresofakee.blogg.se/

Postat av: Anonym

varför är din syster snyggast i världen? Tyvärr så vet jag att det är du syrran ! :D Och du ser ut som ett lik när du inte har smink på dig! ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0