2½men och te,rostad bröd med marmelad på!

Hejsan !
Dålig uppdatering ... i know men , ja! Jag ska försöka bli bättre! Jag kanske hinner
blogga imorgon...Men aa , iaf! så ska jag fortsätta kolla på 2½men och göra te,rostad bröd med marmelad och så blire sen kl 22:00 så blire sovdags! =) Så jag kanske kan bli piggare på morgonen
så jag hinner med mer? Och idag var jag med Elin och Emelie ... Först med Elin då! Och vi spela Yoville på facebook! Det är jätte kul! Pröva gärna det är as kul! Och jag är tyvärr inte kompis med Jennifer mer! Inge mer Jennifer <3 Vanessa (tror jag) för hon kallade mig för : Sopa , as , jävla unge, nörd osv! Det var riktigt lågt av henne! Så henne bryr jag mig inte så mkt mer om! :s Men men sånt är livet och ja jag vet Jennifer om du läser detta att jag hotade dig med att säga en hemlis men jag sa det aldrig och ser det inte som ett hot heller! Jag ser det bara som liksom allså som nästan en fråga! Men men nog om det! Imorgon är heeela dagen fullbokad ... Efter skolan : 14:10 ska vara med ngn kompis 17:00 göra mig klar till kalas och blogga innan såklart! 18:00 gå till Jessica och Jocke och fira Jocke! ;D
Sen så kl 19:00 rampen ! 20:00 göra kväll eftersom jag ska hinna med allt! Aja , ses imorgon !

Puss&Kram /Vanessa :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0