Igår hände massor! ;s

Hejsan!
Igår var Jag , Elin & Emelie på gården och vi hade köpt monster!
Vi älskar ju monster så vi var tvungen!
Men Emil & Edvin ! Ville jävlas så ... Emil kissade i den?
Och Edvin hällde jucie! Så det slutade med att det
blev slagsmål...;s Öhh...Emelie blev kallad för h*ra? >:(
Också blev hon , jag & Elin kallad för fjortis? öhh...fjortis? ;s
Vi blev förbannad och jaa det blev slagsmål efter det?
Jag hade inte ens druckit halva monster! och den
kostade mig 25 kr!! Fan för er ! (Emil och Edvin)
Edvin tafsade på Emelie ? ;s På jaa....brösten....
och då blev hon jäääääävligt förbannad hon sparkad han
och slog han...Men sen efter dom som jobbade på gården
sa till Edvin och Emil >:) Sen köpte jag alla klubbor...det var 23
klubbor ! och det kostade 11,50kr .... hhaa lite för 23 klubbor?!?!
Aja , ska kanske vara med någon idag !

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0