Play my game

Nu ska jag spela sims 2 ! Och hoppas att Jennifer kommer hem med mina läxor... imorgon elr idag!

Sen tänker jag träna & göra lite yoooga! :))) JAG TÄNKER INTE BLI FET SOM KVINNOKARLEN ERIKA! :))

Älskar mitt liv ibland! Eftersom jag inte är ful som ERIKA !!! P.S här är lite fusk till sims 2!

Håll in CTRL , Pilen och C skriv in motherlode när du spelar en familj! då får du pengar!

Gör samma sak fast när du är på framsidan , där alla hus ligger ! och där skriver
du in: boolprop testingcheatsEnabled true då kan du dra upp på nästan allt!
när du har gjort det kan du också gå in på skapa familj håll in N men skriv aldrig M
för då har du inte tillgång till nya kläder!
Håll in Pilen och klicka på en sim klicka på ''Plan outfit'' för då kan du köpa kläder
vart du än är! :))
Klicka fram den vita rutan och skriv in '' unlockRewards '' då får du tillgång till
alla saker som du kan få när du jobbar! Sen när du har det klickar du på telefonen om du
har valt den! du ringer till döden och ge han LITE pengar inte mycket! sen återupplivar
du en sim som har dött , så då blir den till en zombie! :)))

pussen ! <3 orkar inte skriva mer :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0