I'm so tierd of trying...

Hejj! Bloggen!
tänkte pröva en annan skrivstil? Hum...vi får se hur det blir
med det! Är sjuk...har varit det snart en hel vecka!
Igår så kom min ''snälla'' pappa hir med lite ''krya
på dig'' saker åt moi! Jag fick ngn dricka kmr nt ihåg
vad den heter men ngt med Vitamin ... och det
var Zink i ! Bra va? Också fick jag piggelin och
mjölkchoklad! Jätte gott vare! Sen satt jag och
mamma , och åt chips och dip! Och på nätterna
när jag sover jag har jag det jobbigt! vaknar flera gr!
och jag känner mig sämre! Några tips? Iaf!
så har jag spelat nintendo ds senaste dagarna...
och det var liksom det enda jag har orkat med!
Jag har kommit till bana 6 på Mario ! Inte
så bra på Mario som ni säkert är! Min pappa
är nt heller bra på Mario! det är väl ngt
som går i släkten x) Jag sätter 100 kronor
på att Felicia är lika dålig! haha :)))
Men men , har inget mer att skriva ...
men vi får se om det dyker upp ngt
senare! :)))
 
Puss&Kram från eran favorit tjej! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0