Torsdag....

Det går snabbt nyss kändes det som vi nyss kom och snart ska vi hem igen....Aja, vi ska endå ha kul dom här två sista dagarna. Hehe jaja nu såå ska jag säkert snart äta frukost. Frukosten blir väll fattiga ridare och ett ägg också såklart ett glas med apelsin jucie! Mmm det ska sitta bra i magen just nu när man väl är hungrig och jag längtar verkligen hem till Julia,Emil,Jennifer,Mamma,Emma ALLA I MIN SLÄKT!! ÅHHH LÄNGTAR ER SJUKT MKT !! :<
Men men om man fäster sig vid ett beslut att man ska åka till ett annat land så får man ju räkna med att längta efter kompisar och släkten men dom får jag träffa inom kort! Jag tro jag ska tjata till pappa pengar..;o Jag vill köpa kläder till min nalle jag vet vad jag vill ha : Trosor till nallen och skor och en dress det blir sammanlagt 30pund! hehe ganska mkt men jag vill endå eftersom det är så kul med just såna hära nallar som kan ha på sig vilka kläder som helst i den butiken och dom har precis allt som människor kan ha äre inte fantasitsk?!?! :>

Aja, jag hoppas att alla har det bra både min vänner släkt och dom som läser min blogg!

XXX / Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0