Like that.

OBS! skriver inte såååå mkt hihi , ^^
Hej lääääsare :D
Jaag sitter här inne i det rummet som jag sover i, och i mrn ska vi baka , bada (kanske) ,  duscha , åka hem , mysa med mamma och sova ;o Hihi! Idag hände det hära:
Pappa och Maria log och sov jag gick upp och ba: *Va fan är inga uppe ;o *kurrar i magen* I'm hungrig like a wolf* Fan vart är bullarna med fyllning :(? *Öppnar kylskåpet* *INGA CHOKLADBOLLAR?!?!??! VART ÄR DOM?!?!?!* Kollar mig runt och ser BULLAR!!! JIPPI *tar två bullar* *mwhahhahahha ;o* Mmmm...mums *skickar sms till mamma* : Vart är du?
*ringer i mobilen*
Jag: Hallå?
Mamma: Hej! Jag är juu hemma!
Jag: Aha .. *rodna*
Mamma: Jaa! Vad gör du då?
Jag: Äter bulle , har nyss vaknat...
Mamma: VAA!!?!?!?
Jag: ;o Aaa...., hehe....
Mamma: Men jag  har juu jobbat tills nu, aha men vad gör dom andra då?
Jag: Sover
Mamma: Men! , jaha okej
Jag: Mm...
Mamma: Jaja men vi hörs då!
Jag: Aa hejdå! , puss och kram!
Mamma: Puss och kram hejdå!

*skickar meddelande till pappa*: Pappa jag är hungrig :'(
*skickar ett till*: HALLÅ!`?!?!? :@
*pappa ropar* Hallå!!
VA OKEEJ !! :o


Senare på dagen:

Jag badade och doppade mig två gr typ 13 grader i vattnet :o

Byebye


XXX/Vanessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0