Gosupermodel!

Hej läsare!
Jag har inte uppdatera bra men under dom senaste dagarna har jag varit med kompisar! Och shoppat med mamma ni får bilder imrn...:> Jag köpte:
En tubklänning den kosta 139kr troja..;o
En zebrarändadtröja den kosta 98kr
En rutigtröja för 98kr
En Usatunika som var som en tubtunika fast det såg ut som en tröja aja , ni får bild jag kan rita på paint! haha ;d

Jag fick 500kr så då tänkte NAGLAR!!
Jag köpte neonrosa nagellack och lilarosa
Oxå lösnaglar ... fina var dom och billiga dom kosta 89kr och nagellacket 2 för 39 och det var BILLIGT!! haha ;d

Jag sitter och spela gosupermodel är det ngn som har det? Ifall så heter jag I'mTheNumberOne och Biianca7 c:

XXX/Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0