Fotboll , bada & baka :D

Hej!
Jag ska alldeless snart spela fotboll med Maria och Pappa som alla inte vet så är jag ute på landet!
Det är jätte mysigt här och igår så : Åt vi kött och pommes frites och grönsaker sen så gick vi ute och
spela fotboll , senare så hade Fanny och Felicia bakat smulpaj med hallon och blåbär och då fick alla smaka med vaniljsås sen så spela vi Jenka haha , gissa vem som vann? Pappa... Vi spelade sen ''finns i sjön'' då vann först Maria , Pappa och sist jag sen så vann jag igen troja ... Sen vann Pappa -.-' Klockan blev 12:00 och jag gick och la mig... Och nu har jag ätit frukost och snart ska jag ut och spela fotboll med Maria och Pappa sen ska jag och Maria bada och plocka blåbär och göra bullar med blåbär och vaniljsås! Mumsigt...! :]


XXX / Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0