I hate to say that I love you...

Hejjsan!

Jag är sämst på att skriva i min blogg xD Men ah , jag har andra

saker att göra här i livet , haha ! Men iaf dt jag tänkte säga är

att igår kom Jennifer med jultidningarna som jag har beställt av

henne! Och det var ett spel och gammaldags kola! Och pappa

hade beställt en hello kitty kalender åt mig! :) Och idag är jag

sjuk...Fett trist är dt ! Och igår typ satt jag och chatta med sharre

och han och jag pratade om 50 cent ganska länge ! (: Och dt

var faktiskt kul att göra dt ! (: Och har ni hört 50 cents nya

album? Den heter ''Before I Self Descrut'' :) Jag tycker att
'' 50 cent ft. Ne-Yo - Baby by me'' är bäst ! (: Den är så
jävla bra! Men videon hatar jag >_< 50 cent är min !
och det ska alla veta vid det här laget ;)<3

Kan inte ens se kolla på videon :/

 
Den här bilden fick jag av sharre igår ! Fett snällt <3 (:



/
vαnessαnoяdensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0