No! Don't ever do that again! :@

Hej ! (igen) haha , aja men det här är min ''Outfit'' :>
 Mina söta kattstrumpor.. :>
Lila mjukisar! :)<3
Fint mönster på lila mjukisarna! :)<3
Min England-tröja som jag har på mig! :)<3

______________________________________________________________________________________________
Jag stör mig på en sak! Jah är absolut nt rasist men jag bara är arg på en sak!
Att dom som flyttar hit allså sundsvall! uppför sig verkligen nt bra! (Vissa talar jag om) För igår troja elr ngt så
blev min Syrra ( www.bbarafelicia.blogg.se ) och hennes kompis Ida ( www.idabergstroom.blogg.se ) slagen av
några som har flyttat hit ifrån ngt annat land! Jag tkr dom ska ta och dra om dom inte kan uppföra sig! Det stör jag mig på! Mer tänker jag nt berätta! Aja hoppas Ida och Felicia mår bra! Och dom som slog dom kan bli polisanmäld!
Men det beror på om Felicia och Ida vill det! Och jag hoppas ni vill det! Och ni som slog dom ''No! Don't ever do that agian! :@ Då jävlar då ska jag slå er så ni nt har ngn känsel i kroppen! För om ni ens rör min syrra elr Ida så ska jag slå er era snorbobbor för ingen rör dom !!! <33 :( Jävla ungar som nt har ngt vett i hjärnan! Går ni ens i skolan ? Vadå är ni 4 elr? Ni uppför iaf som ni skulle kunna vara 4 ... elr vänta 4-åringarna är mkt bättre än er ... :s
_______________________________________________________________________________________________

Världens bästa dag idag för idag ska jag få en ny mooooooooooobil en Sony Ericsson T707 !!

Puss&Kram!<3:>

/Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0