Mat och Färgning...:)

Hej söta läääsare!

Ja , lixom idag var jag med Elin älskling ! Åhh...Jag älskar dig sötnos ! Jaa och då fick hon

träffa Oliver och vi kolla när han spelade GTA IV och han var skit duktig (Y) Men sen så kom

Juliaa och då pratade vi om att åka till Birsta men ? Nej det kunde vi inte ... Vi gick ut , hitta en

hemlös stackars katt så , Elin och Julia sprang ner till sig och hämta katt mat eftersom

Elin har en söt katt som heter Nova... Så då gav vi katten maten när dom kom upp igen efter

att hämtat maten! Den var jätte hungrig och vi ska hänga upp lapper om den katten runt

tyyp där vi bor ! ;O Vi träffade Jennifer också ! Innan Julia och Elin kom upp , så jag fick lite sällskap
Så gullig hund Jennifer har! Alice heter hunden och är en papillon (som heter fjäril på franska)
Aa , men efter allt det där blev vi hungrig så vi stack in till mig och åt hamburgare! Fast Julia
Ville inte ha så hon fick korvbröd som hon ville ha fast inte bara korvbröd rostat
korvbröd :O Haha. Julias pappa ringde typ 15 min efter och hon skulle till birsta och sen hem.
Efter Jag och Elin hade ätit tänkte vi på att baka en tårta eftersom vi har varit bästisar i 10 år!
Så vi stack ner till City Gross vi fick 100 kr av pappa och jag tog med mig extra pengar!
Vi köpte rosa glasyr , rosa strössel , rosa pynt , marängbotten och tårt botten. Vi fick även
choklad mousse av mamma! :) Tack mamma <3 Jag och Elin ska sticka ner och köpa ljus till tårtan imorgon efter skolan och mamma ska köpa drick elr saft efter jobbet!
Nu sitter jag och har hårfärg i håret ni får se sen när jag har sköljt ut färgen och håret har torkat! Bilder kmr snart när jag har laddat upp dom på datorn! :)<3

Puss&Kram/Vanessa


Kommentarer
Postat av: Patrica

Kul att vara bästisar i 10 år! :)

2009-08-30 @ 21:02:40
Postat av: Klara

Sött! att ni matade hemlösa katten! :)<3

2009-08-30 @ 21:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0