Hemma efter hav och tivoli!

Hej läääsare!
Jag har kommit hem idag ungefär 17:00 elr venne när ! hehe ... ;o
Aja , så här har dagarna varit !:
Torsdag: Åkte till sthlm kl 10 - 10:45 sen när vi var framme hoppade vi på båten (Birka paradise)
Fredag: Åkte hem , gick på grönalund , åkte hem till ngn som vill lånade hus av...
Lördag: Åkte hem och åkte till mamma!
På grönan hände detta: Oliver, Jag , Pappa & María  gick till där man kan vinna slips och stora solglasögon! Pappa vann ett par brillor till mig ett par guldiga :> Tack pappsen <3 haha , aja sen spelade vi basket och ingen träffade såå då gick vi till pilkastning där vann pappa en stor nalle åt mig hihi :J Sen så åkte jag och María ''Vilda musen'' den var roliig :X Sen åkte jag och María ''Pop express'' hihi den var as kul i början men sen haha! Jag och Oliver åkte den 2 gr andra gången var as tråkigt åkte den bara för att det var bra musik! haha , ;o , Sen efter andra åkte på ''Pop express'' så gick vi på ''Lustigahuset'' fast innan ''Pop express'' så åkte vi radio styrdabilar , Jag och María åkte i en bil och Oliver och Pappa fick en varsin! Jag och María var inge bra iaf nt jag för jag var sämst på att styra.. haha :<, sen efter allt så åkte María och Fanny ''Insane'' medans så spelade jag ''cloettahjulet'' jag satsa på nummer 13 och 61 , 62 , 63 , 64 , 65 och annat haha , gissa vem som vaaann ?? ;> JAAAG ! Jag tog en cloetta  :> Mumsigt!

Nu ska jah dra ner till mamma , byebye!

XXX/Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0