Fight ! ;O

Omg Danny och någon kille bråkade och jag lägger mig i som vanligt.. -.-'
Först så efter Dlara hade skjusat mig på sin cykel så satt vi oss på hennes veranda och Danny
var med.. :> Aa och innan vi träffade Dlara träffade jag Dannys söta kattungar! =)<3
Aja , när vi skulle sätta oss sa ngn kille som var tyyp samma ålder som mig
Killen: Kolla in brudens rumpa!
Jag: *tänker* Haha jag vet snygg va? :)*
Haha , han var rätt så söt!
Sen innan pappa skulle hämta mig så sa en kille så här till Danny
Killen: Jag ska döda dig!
Danny: ?
Killen: *tar upp sand och lägger ner igen*
Jag: HAHA ska du döda han med sanden elr?!?!?!?! *Skrattar som fan*
Killen: *går nära mig* allså han går nära mig ;o
Jag: Vad vill du? :S
Haha sen så före det så sa han så här till Danny
Killen: Hora!
Danny: >;O
Killen: Slampfitta!
Jag: Håll käften jävla unge!
Killen: *håller käften*

Haha , japp är lite kaxig av mig! ;D

Puss&Kram ;* /Vanessa

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2009-08-26 @ 16:53:33
URL: http://indas.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA KNÄCKT HAN BLEV!!

2009-08-30 @ 00:17:16
Postat av: Vanessa

japp (Y)

2009-08-30 @ 00:17:27
URL: http://vaniisch.blogg.se/
Postat av: Vanessa

japp (Y)

2009-08-30 @ 00:17:28
URL: http://vaniisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

kaxigt....för att vara 10!

2009-08-30 @ 00:17:48
Postat av: Patrica

kaxigt....för att vara 10! håller med!

2009-08-30 @ 00:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0