-.-

Jennifer jag har sakt förlåt miljader gr och jag sa aldrig att du var ful ! -.- orkar helt enkelt inte med dig om du ska sitta och ljuga + att ''whatever'' köp inget åt mig då men då ska du veta att jag ALDRIG köpa ngt till dig mer ! pöwss

Aja , hej bloggen!
Jag har liksom varit i stugan ganska länge och ska åka dit imrn..:> Och igår så kom jag hem ifrån stugan!
:> (aa) Sen så idag så ska jag väl inte göra ngt mera .... Idag så började det med att ''min mama'' närå men att hon väckte mig tyyp , vid 07:40 (?) kanske elr ? Aja , då pakade jag ner nyttiga makor hihi , sen så pakade jag ner vindruvor som var kärnfria sen så klart smoothie och 4 te påsar och .... Omega 3 tablett , jaa nu undrar ni vad det är?
Är det drogor ? haha nee det är tabletter som är nyttiga och gör så att kroppen kommer i form och annat...Jag ska sluta att äta mkt socker...

Pöwss&Krawm<33 :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0